¿El seguidor de misiones esta bug?

ReyCsr

New Member
Hola a todos ! me uni al server recientemente y me he topado con algunos problemitas tecnicos del juego, primero al entrar a jugar se me puso toda la pantalla azul, al parecer es un bug algo comun, despues el problema con la carga de texturas del juego a veces era muy lenta y no cargaban los npc o parte del escenario, en algunas ocasiones se bugeaba el sonido del juego es decir la musica no cambiaba de acuerdo a la zona en la que estaba incluso ni relogueando se arreglaba , tenia que cerrar el cliente y volverlo a iniciar para que se arreglara ese fallo y por ultimo sobre el diario de misiones que no te marca cuando completas una quest, la unica que se me marca como completada son las misiones de Swordsman life, existe alguna solucion para este problema o es normal que falle el seguidor de misiones, les agradeceria su ayuda porfavor!

Spidpex

Official Game Guide Writer
Game Volunteer
For your problem, i strongly suggest cheking that your drivers are up to date, make sure that your .net framework, is at 4.5.

When you get the blue screen, just scroll with the mousehweel

The Texture loading slow often happends if any other cpu demanding programs gets opned while the game is on, the game will perform then to load the textures slowly

ReyCsr

New Member
ok, my question is: the log quest is bugeed? dont show me the completed quests,
only quest swordsman missions are marked as completed, thanks for response

Spidpex

Game Volunteer
ok, my question is: the log quest is bugeed? dont show me the completed quests,
only quest swordsman missions are marked as completed, thanks for response
Could you screenshot this? :eek:

Spidpex

Game Volunteer
Strange, seems to be a visual bug

ReyCsr

New Member
dont work ,
I have a doubt, the new players must download the client and the cumulative patches or is it enough to download only the client?

Spidpex

Game Volunteer
dont work ,
I have a doubt, the new players must download the client and the cumulative patches or is it enough to download only the client?
Client is enough, as long as theres no anti virus blocking the client from updating